Wednesday, February 16, 2011

Cantik Hodoh Bodoh Cerdik

Cantik itu sgt subjektif...
Hodoh itu juge sgt subjektif...
Cerdik itu juge sgt subjektif...
Bodoh itu juge sgt subjektif...


Kadang2 kite boleh nampak hodoh dan bodoh kerana kite yang buat diri kite sendiri nampak hodoh dan bodoh


AKu + Bag + spEc Mate
Gambar di ambil dari "Projek Hodoh"


Kadang2 kite boleh nampak cantik dan cerdik kerana kite yang buat diri kite sendiri nampak cantik dan cerdik


dari dalam

atau

dari luar

atau

kedua-duanya sekali...


pilihan ditangan kite sendiri

fikir2 kan lah



Quotes :

Cantik Cerdik
Hodoh Cerdik
Cantik Bodoh 
Hodoh Bodoh


~ cantik itu tak semestinya kena muka cun @ hensem ~

*p/s : ciptaan Tuhan semuanya indah2...semua org ada kecantikkan, kehodohan, kobodohan dan kecerdikkan...




7 comments:

  1. saye cantik tak ?

    saye rasa saye comel. haha

    ReplyDelete
  2. Erm...same la..sy rase sy pun cute.. haha.... Mcm mane ngan awk??

    ReplyDelete
  3. haha sme org cantik la..perangai je cantik ke hodoh...hehe :)

    ReplyDelete
  4. err..saye 2-2 cantik kot..hahaha..

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)