Tuesday, September 6, 2011

Tergelak jahat....

Dah lama giler aku x hupdate belog. bz giler2...time raya lagi la bz...sangat-sangat bz dan disebabkan bz, terima lah cerita pendek ni....

   Semalam, time balik kerja aku lalu kat simpang rumah aku tu macam biasa, dan aku ternampak la ada sebijik kereta kancil tu semput-semput je time dia nak gerak dan mati, pastu da start enjin, semput lagi dan mati lagi, tiba-tiba aku terimbas balik masa aku mula-mula bawak kereta dulu, tapi tak da la semput-semput macam akak tu, mati terus kereta aku dan aku dengan malunya tak pandang kanan kiri dah time tu, terus fokus macam mana nak hidupkan enjin kereta tu dengan perasaan yang sangat-sangat la malu dan aku nak make sure kereta tu boleh jalan dan tak mati lagi. Dan lagi, terus aku tergelak sambil tutup mulut, dan gelak tu adalah sekuat hati dan bunyinya sangat-sangat la jahat. Tanpa aku sangka rupanya akak tu tengah tengok aku, raja dan kak nad dengan pandangan yang maha dasyat. Sebab aku sorang gelak, yang lain pun kena juga....

   Opssssssssss! Maaf kak! Saya tergelak bukan sebab akak tapi tergelak sebab teringat time saya mula-mula belajar bawak kereta dulu la….hahahahahahahahahahahahahahahaha   *gelak jahat

*Sedikit terasa bangga sebab kereta tak pernah semput macam tu masa mula-mula belajar bawak kereta sebab ada orang kat sebelah tolong cool kan perasaan aku yang tak keruan masa mula-mula bawak kereta dulu. Kalau tak, mesti semput kereta aku tu hahahahaha

Moral of story : Behave cara gelak tu…kan orang lain dah perasan.

3 comments:

  1. haha..aku pon xsemput gak..sebab blaja kete auto dulu :)

    ReplyDelete
  2. wee penah gak wat cm tu tapi mase tu kereta lelaki sebab mamat tu belagak mula2 last hamik tersadai ;)

    ReplyDelete
  3. akak tak penah semput2 sebab bawak auto...ngelat...kehkeh...

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Komen
Semoga Murah Rezeki
Kalau rajin jangan lupa share artikel untuk manfaat bersama
Sharing is caring :)